قابلیت تلفظ متنios
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قابلیت تلفظ متنios
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 221
نویسنده : BENYAMIN

سیستم عامل iOS 6 که در موبایل های آیفون 5 و همچنین تبلت های جدید اپل ارائه شده است، دارای قابلیت ها و امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم برخی از ترفندها و قابلیت های جدید نسخه ششم iOS را بررسی کنیم.
با استفاده از این قابلیت، موبایل یا تبلت شما میتواند متن مورد نظرتان را تلفظ کند. این قابلیت هم شامل تلفظ منو ها و امکانات دستگاه است، و هم شامل تلفظ متن انتخابی توسط کاربر.

 

برای فعال سازی این ویژگی، وارد تنظیمات (Setting) شوید. از آنجا به بخش General و سپس Accessibility رفته و گزینه Speak Selection را فعال کنید. در همین قسمت با استفاده از گزینه Speaking Rate میتوانید سرعت تلفظ را تنظیم کنید.

 

اگر مایلید در هنگام تلفظ متن های طولانی هر کلمه ای که تلفظ میشود متن آن نیز Highlight شود، گزینه Highlight Words را نیز فعال کنید.

 

اکنون در هر محیط متنی، با انتخاب متن مورد نظر گزینه Speak ظاهر خواهد شد و با کلیک روی آن، متن توسط موبایل یا تبلت شما خوانده میشود.

موفق باشید






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: